Παρασκευή, 10 Ιουνίου 2016

(Β)ΡΩΜΗΟΙ ΣΤΑ ΟΠΛΑ! ΜΑΣ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΗΝ ΑΓΙΑ-ΣΟΦΙΑ!

    

                                            Κι αν αργήσω, φάτε...

 
     Για άλλη μια φορά η βυζαντινομεσαιωνική (β)ρωμηοσύνη ανεμίζει το λάβαρο της υποκρισίας της. Η τωρινή αφορμή έχει να κάνει με το ότι κατά τη διάρκεια του φετεινού Ραμαζανιού θα γίνει ανάγνωση του Κορανίου στον γνωστό ναό της Αγίας Σοφίας στην Ισταμπούλ. 

    "Ξεχνούν" οι (β)ρωμηοί ότι οι περισσότερες εκκλησίες στην Ελλάδα έχουν πατήσει επάνω σε ελληνικούς "ειδωλολατρικούς" τόπους λατρείας που η χρήση τους διακόπηκε βίαια και ότι έχουν χρησιμοποιήσει σαν δομικό υλικό τα εκεί προϋπάρχοντα αρχαία "μάρμαρα". 
  "Ξεχνούν" ότι η Αγία Σοφία φέρει ολόκληρους κίονες από "ειδωλολατρικούς" ναούς καθώς και ότι διακοσμήθηκε με αρπαγμένα "ειδωλολατρικά" έργα τέχνης. Γι' αυτόν τον λόγο με διαταγή του Ιουστινιανού αφαιρέθηκαν υλικά από τον ναό του Ηλίου (Βάαλ) στην Ηλιούπολη του Λιβάνου, τον -πυρπολημένο το 406 από τον Ιωάννη Χρυσόστομο- ναό της Αρτέμιδος στην Έφεσο (ένα από τα αποκληθέντα επτά θαύματα του αρχαίου κόσμου), καθώς και από πολλά άλλα μνημεία της Αθήνας, της Θήβας, της Μιλήτου, της Περγάμου, των Δελφών και άλλων φημισμένων -τότε και σήμερα- τόπων.
   "Ξεχνούν" ότι η Νέα Ρώμη, ή Νέα Σιών (όπως ήταν το πραγματικό της όνομα - και όχι "Κωνσταντινούπολη") διακοσμήθηκε και αυτή με μία πρωτοφανή στην Ιστορία αρπαγή καλλιτεχνικών μνημείων του αρχαίου κόσμου.
   "Ξεχνούν" ότι ο χριστιανισμός ισοπέδωσε μεσαιωνικότατα τον αρχαίο πολιτισμό δείχνοντας μάλιστα μια "προτίμηση" στην ελληνική συνιστώσα του (μνημεία, έργα τέχνης, βιβλιοθήκες, διωγμοί και μαζικοί εκτοπισμοί "ειδωλολατρών", ακόμα κι η ίδια η ονομασία "έλληνας" που είχε απαγορευτεί κλπ)


   Σημαντικός αρχαιολογκός χώρος πατημένος από χριστιανική εκκλησία και αφημένος στην τύχη του  (Επισκοπή Τεγέας, Αρκαδία).


   "Ξεχνούν" ότι ο χριστιανισμός υπήρξε η πιο αιμοσταγής ιδεολογία της Ιστορίας, μπροστά στην οποία ωχριούν ο ναζισμός, ο σταλινισμός αλλά και ο μουσουλμανισμός.
     "Διεκδικούν" υποκριτικά τα λεγόμενα "ελγίνεια" ενώ η "επιστροφή των μαρμάρων" θα έπρεπε να αρχίσει από εκείνα που οι εκκλησίες της Ελλάδας έχουν ενσωματώσει σαν δομικό και διακοσμητικό υλικό. 

             
                    Κιονόκρανο χρησιμοποιούμενο  στην Παναγία Σπηλιανή της Σάμου.

 
    Ξεσκίζονται για την "Αγιά Σοφιά" και "ξεχνούν" ότι ολόκληροι αρχαιολογικοί τόποι στην Ελλάδα (ακόμα και θέατρα) χρησιμεύουν σαν μαντριά.
    


                                    Μαντρί στο Πυθαγόρειο της Σάμου
 
 
    "Ξεχνούν" ότι η χριστιανορθοδοξία ήταν εκείνη που κάλεσε τους οθωμανούς ως προστάτες της απέναντι στην απομεσαιωνοποιούμενη Δ. Ευρώπη.
    "Ξεχνούν" ότι η εκκλησία αφόρισε όχι μία αλλά τρεις φορές την επανάσταση του 1821.
    Θεωρούν ότι μόνο η δική τους θρησκεία έχει το "δικαίωμα" να γενοκτονεί, να καταστρέφει, να απαγορεύει, να σκυλεύει. 
   "Ξεχνούν" τέλος οι εθνικώς προσβεβλημένοι χατζηέλληνες ότι λατρεύουν τον ίδιο "μοναδικό", ζηλότυπο, κομπλεξικό και ανέραστο θεό με τους μουσουλμάνους και τους ιουδαίους. Και άρα θα πρέπει να μην δυσανασχετούν όταν τους ανταποδίδονται τα ίσα (και μάλιστα από τους ομόθεούς τους).

Θ.Λ.


 Δείτε επίσης:
- Η ΛΟΓΟΚΟΠΙΑ ΠΕΡΙ ΕΠΑΝΑΠΑΤΡΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΩΝ
- ΕΚΚΛΗΣΙΑ - ΦΕΟΥΔΑΡΧΕΣ ΕΠΙ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ΜΕΘΟΔΕΥΑΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΚΩΝ/ΛΗΣ Πώς εξαιτίας τους παρατάθηκε έως σήμερα ο βυζαντινός μεσαίωνας και χάθηκε η ευκαιρία τής πολιτιστικής μας επαναφοράς.
-(Β)ΡΩΜΗΟΣΥΝΗ: Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΩΣ ΓΕΛΟΙΟΓΡΑΦΙΑ (ή ως μελόδραμα)
 

1 σχόλιο:

  1. καλε μου φιλε επειδη εχω σαρωσει τους αρχαιολογικους χωρους στην πελοποννησο και ιδιαιτερα στην αρκαδια λογω ημισεως καταγωγης τα απομειναρια της πρωτης φωτογραφιας ειναι απο το ναο της αλεας αθηνας διπλα στο μουσειο της τεγεας οπου βρισκεται και το πολυ γνωστο δημιουργημα (απο το ναο) του παριανου γλυπτη σκοπα γνωστο ως Υγεια (υπαρχει αντιγραφο του σε καθε ιατρειο-διπλα στα εικονισματα!) ο ναος της επισκοπης ειναι σε μικρη αποσταση απ εκει και εχει καταπατησει ενα απ οτι υποδεικνυουν οι διαστασεις το αριστουργηματικο θεατρο της πολης. και φυσικα κανεις δεν μιλα για μεταφορα του βδελυγματος ωστε να αναδειχτει το υποκειμενο θεατρο. μαλιστα ισως το εχω ξαναγραψει και ειναι ενσεικτικο της βρωμιοσυνης ως προς το επιπεδο της την πρωτη φορα που βρεθηκα εκει στα 1998 και εψαχνα το ναο της αλεας ρωτησα ενα γεροντα μηπως ξερει που ειναι. η απαντηση του. τι τα θελετε παιδια μου να τα δειτε αυτα τα ειδωλολατρικα ερειπια... να εδω παρακατω ειναι...
    να εισαι παντα καλα φιλε ευχαριστω για την πνευματικη τροφη και τις ωρες που καταθετεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή