Παρασκευή, 10 Ιουνίου 2016

ΕΚΤΑΚΤΟ ΞΕΚΑΤΙΝΙΑΣΜΑ!

 (θα αυτοκαταστραφεί μόλις φτάσει τις εκατό αναγνώσεις)

 
   Παρακάτω αναδημοσιεύω με λοξά γράμματα ένα σχόλιο του Σαλταδόρου ως απάντηση εδώ.



  
     

    Αποτυχημένες σταλινικές μπλόφες για τους θεωρούμενους ως άσχετους (και μετά, σταλινικό στρίβειν με ελαφρά πηδηματάκια) 


Θυμάσαι όταν μας κούναγε στη μούρη το βιβλίο των αμερικάνων πανεπιστημιακών Rockin' Las Americas, που και καλά "αποδείκνυε" πόσο ελεύθερο ήταν το ροκ στην Κούβα; Νομίζοντας προφανώς (ο κουτοπόνηρος) ότι ήταν ο μόνος στην Ελλάδα που είχε το βιβλίο;
http://hypnovatis.blogspot.gr/2016/04/blog-post_17.html
Θυμάσαι που αποκαλύφθηκε ότι το βιβλίο έλεγε ακριβώς το αντίθετο; Aν αυτό δεν ήταν Η απόπειρα εξαπάτησης (και όχι μόνο εσένα, αλλά και όλων όσων σας διαβάζουν), τί ήταν; Και δεν είχε καν την ευθιξία να το παραδεχτεί.
Ε όχι να μιλάει ο θρασύτατος για εξαπάτηση και αξιοπιστία... Αυτός που στέλνει μέηλ στον εαυτό του σχεδόν μεσάνυχτα:
http://diskoryxeion.blogspot.gr/2016/06/1966-2016.html?showComment=1465504674747#c4986669332878739821


    Να πω επίσης  ότι ο κουτοπόνηρος σταλινίσκος αφαίρεσε σχόλιά του (στη σελίδα του) προς τα οποία διάφοροι σχολιαστές εδώ είχαν δώσει συνδέσμους (όπως αυτό στο οποίο παραπέμπει ο Σαλταδόρος). Κάποια απ΄αυτά τα έχει μεταφέρει στην παραπάνω ανάρτησή του (ενώ μπορούσε να τα έχει απλώς αντιγράψει εκεί). Το αποτέλεσμα είναι, φυσικά, να μην λειτουργούν οι σύνδεσμοι, και έτσι η κριτική που τού ασκείται να φαίνεται σαν να είναι στον "αέρα" (όπως π.χ. στο σχόλιο του Σαλταδόρου). Πονηριά ή βλακεία; Ή μήπως και τα δύο;
    Δεν είναι όμως μόνο τα σχόλια (δικά του προς άλλους, ή "άλλων"/δικά του προς τον εαυτό του, ή άλλων προς αυτόν), που μετακινεί, διαγράφει, λογοκρίνει, τα τρώει η μαρμάγκα κλπ. Ούτε μόνο οι επεμβάσεις του σε παλιότερες αναρτήσεις του (κάτι που άλλωστε παραδέχτηκε κι ο ίδιος, μόλις του το "θύμισα"), όπου προσθέτει, αφαιρεί, πολλαπλασιάζει και διαιρεί. Ακόμα και τίτλους αναρτήσεών του έχει αναγκαστεί να αλλάξει για χάρη μου (κάτι για το οποίο ζητώ ταπεινά τη συγγνώμη του):

                                             
                                                   πριν...


                                               και μετά...


   Θα ήθελα επίσης να του ζητήσω συγγνώμη και για το ότι τον έφτασα στο σημείο να βάλει για πρώτη φορά σύνδεσμο προς εμένα (δηλαδή να με κατονομάσει ώστε να φαίνεται τί και ποιόν αντικρούει, αντί να με παρουσιάζει όπως θέλει). Ο λόγος που δεν το έκανε στο παρελθόν -και δεν θα το ξανακάνει στο μέλλον- είναι γιατί μόνο τώρα είχε την ευκαιρία (=δικό μου θεαματικό αυτογκόλ). Πάντως εγώ δεν σκοπεύω (σαν αυτόν) να αφαιρέσω τους δεκάδες συνδέσμους που έχω προς την ιστοσελίδα του. Αντιθέτως, σε ένδειξη του θαυμασμού μου θα προσθέσω κι άλλους στο μέλλον. Άλλωστε τέτοιοι σύνδεσμοι/σταλινικές αντίκες είναι συλλεκτικά κοσμήματα και καύχημα για κάθε ιστοσελίδα.
  Προς το παρόν όμως ας αρκεστούμε σε ένα best of Fontas Troussas (με χρονολογική σειρά):

   
 Πάντα επιτυχίες! Άντε και Καφάσης μια μέρα...


Θ.Λ.
   

4 σχόλια:

  1. Σε αναφέρει συνεχώς ως "αναρχοφασίστα".
    Είσαι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μέχρι κόκκαλο. Εξάλλου με μόνο διακόσιους δίσκους (κι ούτε έναν του Καφάση), χωρίς σταλινική παιδεία και χωρίς συλλεκτικοειδές νεορόκ lifestyle, τί άλλο θα μπορούσα να είμαι;

      Διαγραφή
  2. Τελικά βρήκα το σχόλιό του στο οποίο αναφέρομαι:

    ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ/ PHONTAS TROUSSAS 9 Ιουνίου 2016 - 11:37 μ.μ.
    Φίλος, μου έστειλε e-mail πριν από λίγο και μου ζήτησε να δώσω ένα-δυο παραδείγματα εκ των υστέρων επεμβάσεων σε παλαιές αναρτήσεις – ώστε να γίνει πιο κατανοητό εκείνο που έγραψα πιο πάνω. Πολύ ευχαρίστως.
    Ξαναλέω πως οι επεμβάσεις αυτές στη συντριπτική τους πλειονότητα γίνονται για να προστεθεί κάτι καινούριο σε κάποια παλιά ανάρτηση, το οποίο πέφτει ξαφνικά στην αντίληψή μου. Ο σκοπός μου είναι ένας. Όταν κάποιος διαβάσει εκείνη την παλαιά ανάρτηση να έχει όσο το δυνατόν μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα μπροστά του. Δεν το κάνω για άλλο λόγο.
    Σχεδόν ποτέ δεν έχω γυρίσει πίσω για να διορθώσω λάθη μου – και πραγματικά αυτή τη στιγμή, και με όση ειλικρίνεια μπορεί να με διακρίνει, δεν μπορώ να θυμηθώ κάτι τέτοιο.

    Ολόκληρο εδώ: http://diskoryxeion.blogspot.gr/2016/06/931-1047.html?showComment=1465570195989#c556970420503163086

    @
    "Σχεδόν ποτέ δεν έχω γυρίσει πίσω για να διορθώσω λάθη μου – και πραγματικά αυτή τη στιγμή, και με όση ειλικρίνεια μπορεί να με διακρίνει, δεν μπορώ να θυμηθώ κάτι τέτοιο."

    ΜΑ ΑΦΟΥ ΡΕ ΘΕΕ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΤΕ ΛΑΘΟΣ!
    ΕΝΑΣ ΘΕΟΣ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΕΠΙΚΑΛΕΙΤΑΙ ΤΗΝ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ. ΑΦΟΥ ΤΟ ΕΙΠΕΣ ΕΣΥ, ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΤΟ ΨΑΞΟΥΜΕ. ΤΕΛΟΣ!

    (Τί έγινε, ακόμα δεν έφτασε τις 100 αναγνώσεις;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, μα τώρα που αφήσατε σχόλια, πώς να το κατεβάσω χωρίς να διαγραφούν κι αυτά;
      Δεν σκέφτηκα να έβαζα απ' την αρχή αποκλεισμό σχολιασμού.
      Τώρα πάει.

      Διαγραφή