tag:blogger.com,1999:blog-6251384255901288773.post8885466305401538568..comments2024-02-14T07:22:02.192+01:00Comments on Ο ΥΠΝΟΒΑΤΗΣ: ΠΡΟΣΚΥΝΗΤΕΣ ΙΕΡΩΝ ΑΓΕΛΑΔΩΝΥΠΝΟΒΑΤΗΣhttp://www.blogger.com/profile/15687269545530053811noreply@blogger.comBlogger32125tag:blogger.com,1999:blog-6251384255901288773.post-56452482700412251072016-02-21T13:08:35.006+01:002016-02-21T13:08:35.006+01:00"Μπάμπης ο Παραφλού" είναι το σωστό. Μήν..."Μπάμπης ο Παραφλού" είναι το σωστό. Μήν αλλοιώνεις τα μνημεία της παγκόσμιας ροκ ποίησης...<br /><br />Το δημοσιογραφικό ξεκατίνιασμα το είδα. Τί να πώ; Ευτυχώς που εκτός από τον Σιδηρόπουλο, κάποιοι άλλοι που ΔΕΝ έκαναν διεθνή καριέρα είναι οι ρωμηοί δημοσιογράφοι...ΥΠΝΟΒΑΤΗΣhttps://www.blogger.com/profile/15687269545530053811noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6251384255901288773.post-3257300554983592162016-02-21T12:33:37.314+01:002016-02-21T12:33:37.314+01:00"Κάνοντας μια βαθιά ενδοσκόπηση νομίζω ότι στ..."Κάνοντας μια βαθιά ενδοσκόπηση νομίζω ότι στην ηρωίνη μ'έστειλε η απουσία αναγνώρισης από την εποχή μου. Πιστεύω ότι στη χώρα που ζω η προσφορά μου και το ταλέντο μου δεν αναγνωρίστηκαν αρκετά. Κι επειδή είμαι περήφανος άνθρωπος, αντί να το βγάλω προς τα έξω σαν παράπονο ή σαν πρόγραμμα επιτυχίας, το έσπρωξα προς τα μέσα κι εκφράστηκα με την αυτοκαταστροφή μου".<br /><br />("Έθνος της Κυριακής", 30-7-1989) <br /><br />Μιλάμε για περιπτωσάρα άξια επιστημονικής διερεύνησης:<br />"Η άτιμη η ελληνική κενωνία αρνήθηκε να υποκλιθεί μπρος στο διεθνών προδιαγραφών ταλέντο μου. Κι επειδής είμαι περήφανος να 'ούμ', το έριξα στην ηρωίνη, αντίς να πάω έξω όπου σίγουρα θα αναγνωριζόταν το ταλέντο μου. Εκεί θα παθαίνανε πλάκα με τα βαθυστόχαστα και φιλοσοφημένα rock anthems μου, όπως ο Μπάμπης ο Ιγκλού κι ο Λευτεράκης ο Μπάμιας (που τα έγραψα βαθιά επηρεασμένος από τον Ελύτη και τον Καζαντζίδη)". <br /><br />Κάτι τέτοιοι θεωρούνται ότι εκπροσωπούν το ελληνικό ροκ;;;!!!<br /><br />(της πουτάνας γίνεται εδώ πέρα: http://diskoryxeion.blogspot.gr/2016/02/blog-post_19.html)Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6251384255901288773.post-28394617080158649812016-02-07T16:51:14.962+01:002016-02-07T16:51:14.962+01:00Ναι, όπως τα λες είναι, στη δεύτερη έκδοση απλώς λ...Ναι, όπως τα λες είναι, στη δεύτερη έκδοση απλώς λείπουν αυτές οι σελίδες χωρίς καμμία εξήγηση, πέραν μιάς μόνο πρότασης, όπου λέει ότι «νεώτερα στοιχεία έδειξαν ότι τα τραγούδια ήσαν του Σιδηρόπουλου» (και … ξεμπερδέψαμε). Μου είχε κάνει εντύπωση αυτή η αναιτιολόγητη στροφή 180 μοιρών. Η μαρτυρία όμως τού Σπυρόπουλου δίνει μια πιθανή εξήγηση.<br /><br />Βέβαια, ο Σπυρόπουλος (τον οποίο εκτιμώ και ως μουσικό και για τη γενικότερη στάση του στη ροκ σκηνή) θεωρεί ότι τα τραγούδια ήσαν όντως του Σιδηρόπουλου. Μπορεί να είναι κι έτσι. Βέβαια δεν μπορώ να καταλάβω αν αναφέρεται σε αυτά, τα οποία -ο Νταλούκας ισχυρίστηκε ότι- ο Σιδηρόπουλος αντέγραψε από την Ανανωστοπούλου, ή σε εκείνα, τα οποία -ο Νταλούκας ισχυρίστηκε- ότι ήσαν του Τζονιχάκη. Νομίζω ότι αναφέρεται μάλλον στα δεύτερα.<br /><br />Τείνω, λοιπόν, να καταλήξω ότι ο Σιδηρόπουλος αντέγραψε τουλάχιστον την Αναγνωστοπούλου (εκεί η επιχειρηματολογία του Νταλούκα είναι απρόσβλητη). Όσο για τα φερόμενα από τον Νταλούκα (στην πρώτη έκδοση του βιβλίου του) ως τραγούδια του Τζονιχάκη (δηλ. «Ο Μπάμπης Ο Φλου», και «Το ’69 Με Κάποιο Φίλο») είναι τόσο κλισαρισμένα και αδιάφορα, ώστε δεν θα εκπλησσόμουν αν τελικά ήσαν του Σιδηρόπουλου.<br />ΥΠΝΟΒΑΤΗΣhttps://www.blogger.com/profile/15687269545530053811noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6251384255901288773.post-42251744503124676322016-02-07T16:24:13.759+01:002016-02-07T16:24:13.759+01:00Στη πρώτη έκδοση του βιβλίου του (2006) ο Νταλούκα...Στη πρώτη έκδοση του βιβλίου του (2006) ο Νταλούκας γράφει ότι ο Σιδηρόπουλος στο ΦΛΟΥ είχε αντιγράψει τους στίχους της τότε ερωμένης του Γιόλας Αναγνωστοπούλου. Μάλιστα παραθέτει ένα σωρό στοιχεία και λογικές σκέψεις για να το στηρίξει. <br /><br />Όπως όμως λέει ο Νίκος Σπυρόπουλος (ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ) έφαγε κράξιμο:<br />http://4.bp.blogspot.com/-rheBX3qxqEU/UdhEQuTUqtI/AAAAAAAADqg/PwwORzaP15Y/s1600/Beltekas.jpg<br /> <br />Έτσι στη δεύτερη έκδοση (2012) τα "μάζεψε" χωρίς καμιά εξήγηση και διέγραψε εντελώς τις σχετικές σελίδες από την πρώτη. Οπότε είναι λογικό να δεχτούμε αυτά που λέει στην πρώτη έκδοση παρά αυτά που ΔΕΝ λέει στη δεύτερη.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6251384255901288773.post-1912643812055789452015-10-18T19:33:03.840+02:002015-10-18T19:33:03.840+02:00Όπως τα λες αδερφέ. Στα μέσα των '70s την είχε...Όπως τα λες αδερφέ. Στα μέσα των '70s την είχε δει σταλινοαντάρτικα και προς το τέλος τους το γύρισε στο αναστημένο ροκ (πάντως συνέχισε να πηγαίνει να παίζει στα φεστιβάλ της ΚΝΕ - για την εξοικονόμηση της πρέζας του). Το 1979 στον "Ασυμβίβαστο" τραγουδούσε Θεοδωράκη και μόλις 6 χρόνια μετά στο Zorba The Freak έβριζε τον Θεοδωράκη ("Μίκη Μάους"). Όπου φύσαγε ο άνεμος "φυσιόταν" κι ο Παυλάρας. <br /><br />Εγώ είμαι μεγαλύτερός σου αλλά η γενιά σου που τον είχε για κλωτσιές, είχε μεγάλο δίκιο. Το ότι όμως τελικά μυθοποιήθηκε κάποιος σαν κι αυτόν είναι δείγμα του πόσο λίγο οι Έλληνες κατανοούν το ροκ.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6251384255901288773.post-78424610126634830742014-08-27T13:48:02.683+02:002014-08-27T13:48:02.683+02:00αγαπητε νικο ζερβα σε αυτη τη περιπτωση κανεις λαθ...αγαπητε νικο ζερβα σε αυτη τη περιπτωση κανεις λαθος δεν ειναι ουτε εισαν τοξικομανεις ουτε εισαν φιλοι του παυλου ουτε μελη γκρουπ εγω ξερω ποιοι ειναι αλλα δεν το αποκαλυπτω κακα κοπρονειρα υπνοβατη <br /><br />τελεσιδηκος ινστρουχτοραςAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6251384255901288773.post-5320898968510889222014-08-14T07:57:43.455+02:002014-08-14T07:57:43.455+02:00@
"κάτι ελεεινά και τότε και τώρα φρικιά των ...@<br />"κάτι ελεεινά και τότε και τώρα φρικιά των ελληνικών '80s, πότε ημιαποτοξινωμένοι και πότε ημιεξαρτημένοι που η ζωή τους έχει πετάξει απ' το παιχνίδι "<br /><br />Κάτι "Λευτέρηδες" δηλαδή, χαχαχα! <br />(http://freedomgreece.blogspot.gr/2014/04/69.html?showComment=1398853668380#c1218129329230686188)<br /><br />Πάντως, αν είναι έτσι όπως λες, εξηγούνται πολλά.ΥΠΝΟΒΑΤΗΣhttps://www.blogger.com/profile/15687269545530053811noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6251384255901288773.post-68202726677330310722014-08-14T07:34:55.850+02:002014-08-14T07:34:55.850+02:00Oι περισσότεροι από αυτούς που σε βρίζουν, υπήρξαν...Oι περισσότεροι από αυτούς που σε βρίζουν, υπήρξαν κολλητάρια του Παυλάρα (κυρίως στην πρέζα), κάτι ελεεινά και τότε και τώρα φρικιά των ελληνικών '80s, πότε ημιαποτοξινωμένοι και πότε ημιεξαρτημένοι που η ζωή τους έχει πετάξει απ' το παιχνίδι κλπ (γι' αυτό κι η τόση κακία δηλ). Σήμερα κάμποσοι έχουν καταντήσει born again christians. Επειδή πολλοί είναι γνωστοί στην πιάτσα (μέλη συγκροτημάτων που παίξανε μαζί του κλπ), γι' αυτό βγαίνουν ανώνυμα. Ο Νταλούκας τους ξέρει δεκαετίες προσωπικά και γι' αυτό δεν θέλει να τους εκθέσει. Για να σου λυθεί η απορία περί της επιμονής τους στην ανωνυμία δηλ. <br /><br />Ν. ΖέρβαςAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6251384255901288773.post-17229468668859550992014-07-23T15:40:01.681+02:002014-07-23T15:40:01.681+02:00"Πάρε" τον ΘEO:
http://www.youtube.com/w..."Πάρε" τον ΘEO:<br />http://www.youtube.com/watch?v=HTDjD_UdJYsΥΠΝΟΒΑΤΗΣhttps://www.blogger.com/profile/15687269545530053811noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6251384255901288773.post-52968405662811318662014-07-23T10:16:08.970+02:002014-07-23T10:16:08.970+02:00ως λάτρης του μπλουζ έχω καταλήξει στο συμπέρασμα ...ως λάτρης του μπλουζ έχω καταλήξει στο συμπέρασμα πως το μπλουζ έχει τις ίδιες κοινωνικο-πολιτικο-οικονομικές δομές, την ίδια ψυχοσύνθεση με το ρεμπέτικοΚλείτωρhttps://www.blogger.com/profile/02431243819898395497noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6251384255901288773.post-1016571959093237592014-07-18T20:19:19.738+02:002014-07-18T20:19:19.738+02:00@
"Ε δεν με χαλάει που ο σιδηρόπουλος -να υπο...@<br />"Ε δεν με χαλάει που ο σιδηρόπουλος -να υποθέσω- τα είπε λίγο ανάρμοστα σε κάποια, που ενδεχομένως δεν ακολουθούσε την όποια νοοτροπία του.."<br /><br />Μα ... ούτε εμένα με χαλάει. Ο καθένας εκφράζεται όπως έχει το "μέσα του". Αλλά μην φτάσουμε στο σημείο να λέμε ότι δεν υπάρχουν διαχωριστικές γραμμές ανάμεσα π.χ. στη ρωμηοαντίληψη και στη ροκ.<br /><br />@<br />"Όμως εδώ σε αυτό τον τόπο, στα σκυλάδικα - βιομηχανίες συναισθημάτων, συνέδεσαν το συναίσθημα-έρωτας-καημός με το χρήμα που μπορούσες κάποτε(?) να ξοδέψεις σε γαρύφαλλα, τριαντάφυλλα και σε τι άλλο δεν ξέρω.. "<br /><br />Έχω την εντύπωση ότι το θέμα πάει ακόμα πιο βαθιά. Επιφυλάσσομαι. Μου έδωσες ιδέα. Περίμενε λίγες μέρες...<br />ΥΠΝΟΒΑΤΗΣhttps://www.blogger.com/profile/15687269545530053811noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6251384255901288773.post-36277721914315985302014-07-18T19:38:15.251+02:002014-07-18T19:38:15.251+02:00Φυσικά η ταύτιση σκυλάδικο - hendrix είναι περισσό...Φυσικά η ταύτιση σκυλάδικο - hendrix είναι περισσότερο προσχηματική...αλλά δεν παύει να αποτελεί κάποιου τύπου συγκριτικού μεγέθους, ας πούμε, μπλούζ αντίληψης<br /><br />Τ'ώρα, η γυναίκα ως ορμητήριο...τέχνης σε διαφορετικές κοινωνικές δομές ή μουσικές φόρμες αν θες.<br />Μάλλον θα ήταν καλή εργασία σε κάποιο rock n' roll σχολείο...<br /><br />Το γιατί στον τόπο μας το παραξηλώσαμε με όλα αυτά που περιγράφεις, μάλλον είναι θέμα κοινωνιολογικής μελέτης...κάποιος πρέπει να την κάνει κάποτε...<br /><br />Δεν είναι το αντικείμενό μου αλλά θα πω μερικές σκέψεις.<br /><br />Σίγουρα ο διονυσίου δεν είναι John lee hooker. <br />Αλλά και το κλίμα δεν ήταν το ίδιο.<br /><br />Έχω την αίσθηση ότι σε έναν ισοπεδωμένο τόπο, καλά είναι να ψάχνουμε τις αιτίες λίγο παραπάνω, ώστε να προσπαθήσουμε να δούμε το πώς και το γιατί...<br /><br />Ότι υπάρχει έλλειψη rock n' roll αντίληψης -σε σχέση με την γυναίκα ως θεματολογία αλλά και τις λοιπές κοινωνικού τύπου θεματολογίες βέβαια, αυτό είναι σίγουρο.<br /><br />Όμως εδώ σε αυτό τον τόπο, στα σκυλάδικα - βιομηχανίες συναισθημάτων, συνέδεσαν το συναίσθημα-έρωτας-καημός με το χρήμα που μπορούσες κάποτε(?) να ξοδέψεις σε γαρύφαλλα, τριαντάφυλλα και σε τι άλλο δεν ξέρω.. <br /><br />Είναι όμως αυτό το φαινόμενο αρκετό ώστε για να ισοπεδώσουμε όλη την εγχώρια 'λαϊκή παραγωγή' πάνω στο ζήτημα..έρωτας και γυναίκα?<br /><br />Στο κάτω-κάτω παίζει και αυτή τον ρόλο της -με την συμπεριφορά της- στα τραγούδια που γράφτηκαν και που θα γραφτούν μελλοντικά γι' αυτήν.....<br /><br />Να υποθέσω ότι το ζήτημα έχει περισσότερο βάθος...<br /><br />Και αν ο hedrix βασίστηκε στην συμπεριφορά μιας άτακτης... ώστε να παρουσιάσει καλλιτεχνικά την πρόθεση κάποιου για φόνο...(σημείωση: άλλος έχει γράψει τους στίχους).<br /><br />Ε δεν με χαλάει που ο σιδηρόπουλος -να υποθέσω- τα είπε λίγο ανάρμοστα σε κάποια, που ενδεχομένως δεν ακολουθούσε την όποια νοοτροπία του..<br /><br />Δηλαδή αν τα 'βάλουμε' και με την αντίληψη του σιδηρόπουλου για τους άδοξους έρωτες...<br /><br />Τι θα πρέπει να πούμε για τους καλλιτέχνες-ψυχοβγάλτες και τις συνοδείες τους που μας κάνουν παρέα όλα αυτά τα χρόνια...<br /><br />abhttps://www.blogger.com/profile/14059813478334323588noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6251384255901288773.post-86015430988746918022014-07-18T17:32:12.275+02:002014-07-18T17:32:12.275+02:00Σε τί μυρίζει από σκυλάδικο (ή οποιαδήποτε άλλη ρω...Σε τί μυρίζει από σκυλάδικο (ή οποιαδήποτε άλλη ρωμαίικη τραγουδιστική "σχολή") το Hey Joe; Έχει κλαψομουνίαση, έχει καψούρα αγιάτρευτη, έχει μισογυνισμό, έχει μέλλουσες τιμωρίες για την "προδότρια", έχει κόμπλεξ για τον "άλλο";<br /><br />Χώρια που ο (β)ρωμηός δεν ήταν ποτέ αρκετά άντρας (όσο π.χ. ένας μπλουζίστας), έστω και με την έννοια του να σκοτώσει το αντικείμενο του έρωτά του. Περισσότερο προς τα παρακάλια να γυρίσει πίσω η λεγάμενη έχει δείξει τη ροπή του, και στις υποσχέσεις ότι θα τη συγχωρέσει. Αυτό θα πει καψούρααα!<br /><br />Το μπλουζ μπορεί να έχει ο,τιδήποτε (πόνο, τρέλα, έγκλημα) εκτός από αναξιοπρέπεια και κομπλεξισμό. Αν ήταν το ίδιο με το ρωμαίκο καψουροτράγουδο, τότε είναι το ίδιο κι ο Διονυσίου με τον John Lee Hooker...<br /><br />Μήπως τα ισοπεδώνουμε λίγο;ΥΠΝΟΒΑΤΗΣhttps://www.blogger.com/profile/15687269545530053811noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6251384255901288773.post-79318629688489150772014-07-18T12:58:39.405+02:002014-07-18T12:58:39.405+02:00Οι ανάγκες της 'ελληνικής ψυχοσύνθεσης' δε...Οι ανάγκες της 'ελληνικής ψυχοσύνθεσης' δεν καλύπτονται απόλυτα από τις rock n roll φόρμες...<br /><br />Δεν τα καταλαβαίνουμε όλα...<br />Θέλουμε και λίγο 'παραδοσιακό' τέμπο...<br /><br />Να σαν κι αυτό...<br /><br />Hey Joe, where you going' with that gun in your hand <br />Hey Joe, I said where you goin' with that gun in your hand <br />I'm going' down to shoot my ol' lady <br />I caught her messing' 'round with another man <br /><br />Yeah, I'm going' down to shoot my ol' lady now <br />You know I caught her messing' 'round with another man <br />And that ain't too cool <br /><br />Hey Joe, hey, Joe, I heard you shot your woman down <br />Hey Joe, hey, Joe, I heard you shot your woman down, baby <br />He said, "Yeah, I did it, yes I did, I shot her <br />You know I caught her messing' 'round with another man" <br /><br />Σε τρίτο πρόσωπο βέβαια αλλά μυρίζει λίγο από 'σκυλάδικο'...ε?<br /><br />Φυσικά ξέρετε ποιος το πε... :)<br /><br /><br /><br />abhttps://www.blogger.com/profile/14059813478334323588noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6251384255901288773.post-70233395096074552692014-07-12T10:17:08.328+02:002014-07-12T10:17:08.328+02:00συνέχισε και ρίχνε ξύδι στις πληγές του κάθε σταυρ...συνέχισε και ρίχνε ξύδι στις πληγές του κάθε σταυρωμένου γιατί έχω λιώσει στο γέλιο λέμε χαχαχαχαχα τ' αποθήκευσα χθες και τα διάβασα σήμερα με τον πρωινό καφέ χαχαχα να'σαι καλά ρε φίλε!!! κλειτωρ <br />Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6251384255901288773.post-82752428839010651202014-07-10T14:19:28.521+02:002014-07-10T14:19:28.521+02:00@
"Εκπληρούσε δηλ. τη "μαγική" συντ...@<br />"Εκπληρούσε δηλ. τη "μαγική" συνταγή για να "αγγίξει" τη "σύνθετη" ψυχοσύνθεση του (β)ρωμηού (που θέλει π.χ. να περνιέται για "ροκάς", χωρίς όμως να αφήσει και τη σκυλάδικη "κοσμοθεωρία")"<br /><br />Ή όπως ο είπε αμίμητα κι ο Τζιμάρας Πανούσης "θέλω να γίνω σαν Αμερικάνος, μ' αρέσει στα κρυφά κι ο Μητροπάνος"...Κουκλίνοςhttps://www.blogger.com/profile/10228774974107910570noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6251384255901288773.post-40172026963176102822014-07-08T07:58:15.040+02:002014-07-08T07:58:15.040+02:00Η τσατίλα κάνει τη δουλειά της στην τέχνη, αλλά θέ...Η τσατίλα κάνει τη δουλειά της στην τέχνη, αλλά θέλει κάποια προσοχή στον χειρισμό της (ειδικά η ερωτική που θέλει χιούμορ), αλλιώς αυτό που θα βγει θα είναι κάτι μίζερο και αρρωστημένο (και στην περίπτωση της ερωτικής θα φέρνει σε σκυλάδικο)...<br /><br />Σίγουρα δεν είναι κακό να παντρεύεις διαφορετικές μουσικές, ιδέες, αρχιτεκτονικές κλπ., αρκεί αυτό που δημιουργείς να είναι μια νέα σύνθεση και να μην καταντάει οξύμωρο και κακόγουστη σαλάτα (ροκοσκυλάδικο, "ελληνοχριστιανισμός" κλπ)<br /><br />Διαφωνώ επίσης στο ότι το μπλουζ έχει να κάνει με το παράπονο (επι το ελληνικότερον, τον "καημό", το "ντέρτι", την "καψούρα" κλπ). Σε αντίθεση με το νεοελληνικό (λαϊκό ή "έντεχνο"), το μπλουζ υπήρξε μαχητικό, λιτό, καθόλου στομφώδες, καθόλου μίζερο και δίδαξε το πώς να πάσχεις με αξιοπρέπεια. Με αυτή την έννοια δεν βλέπω πώς κάποιος "παραπονιάρης" σαν τον Σιδηρόπουλο (όπως άλλωστε φαίνεται κι από άλλα τραγούδια του) θα μπορούσε να έχει κάτι παραπάνω από μια επιδερμική σχέση με το μπλουζ.<br /><br />Φυσικά υπήρξε και "πανκ" και σκυλάς και "μπλουζ" και "ροκ" και "προφήτης" και "ρεμπέτης" (και ... μαρκόπουλος) και γενικώς όλο αυτό το γραφικό μείγμα κακοαφομοιωμένων ταυτοτήτων (=δηθενιά), που μόνο στη χώρα της (β)ρωμηοσύνης μπορείς να συναντήσεις (π.χ. "ελληνοχριστιανισμός"). Εκπληρούσε δηλ. τη "μαγική" συνταγή για να "αγγίξει" τη "σύνθετη" ψυχοσύνθεση του (β)ρωμηού (που θέλει π.χ. να περνιέται για "ροκάς", χωρίς όμως να αφήσει και τη σκυλάδικη "κοσμοθεωρία") και να γίνει ιερή γελάδα.<br /><br />Νομίζω όμως ότι προσπαθώντας να τον δικαιολογήσουμε, αδικούμε άλλους που δεν χρειάζονται καμμία δικαιολογία (αναφέρω ενδεικτικά κάποιους μέσα στο κείμενο).<br /><br />Πιστεύω επίσης ότι το κοινό ενός καλλιτέχνη ενσαρκώνει το αποτέλεσμα της τέχνης του, σε βαθμό που να μην χρειάζονται περαιτέρω αναλύσεις. Το κοινό ενός καλλιτέχνη είναι η τέχνη όπως εκδηλώνεται και επιδρά στη ζωή και στην πράξη. ΥΠΝΟΒΑΤΗΣhttps://www.blogger.com/profile/15687269545530053811noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6251384255901288773.post-8861869407720492952014-07-08T06:27:48.208+02:002014-07-08T06:27:48.208+02:00Ενώ εσύ υπνοβάτη δεν είσαι "πιστός", αλλ...Ενώ εσύ υπνοβάτη δεν είσαι "πιστός", αλλά στρατευμένος και κρανιοεγκεφαλικά κολλημένος. Ντάξει, το ίδιο είναι. ;)Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6251384255901288773.post-76687970843065982532014-07-07T22:32:09.620+02:002014-07-07T22:32:09.620+02:00Επειδή μου άρεσε το θέμα λέω να το συνεχίσω...
Δε...Επειδή μου άρεσε το θέμα λέω να το συνεχίσω...<br /><br />Δεν είναι κακό να επηρεάζεται ο δημιουργός και να να παντρεύει το έργο του με ότι γουστάρει...<br /><br />Ακόμα και με σκυλάδικα όπως λες για το σιδηρόπουλο αν και δε συμφωνώ ότι έτσι έγινε.<br /><br />Οι σόκρατες (σωκράτηδες) για παράδειγμα, ο σπάθας εν προκειμένω, επηρεάζεται από ποιμενική-βουκολική παράδοση, κακό είναι?<br /><br />Ο δημιουργός επηρεάζεται από την ιστορική στιγμή την οποία βιώνει.<br />Και μπορεί να κάνει και συνεργασίες που αργότερα μπορεί να φανούν ή και να είναι 'λάθος'. <br /><br />Όμως τι σημασία έχει αν ήταν ή δεν ήταν λάθος.<br />Έγινε πάει και τελείωσε. <br /><br />Το αποτύπωμα που άφησε συνολικά στην μουσική πρέπει να έχει περισσότερη σημασία.<br /><br />Επιπλέον δεν θεωρώ ότι ο σιδηρόπουλος - θα χρησιμοποιήσω ταμπέλες- δεν ήταν πανκ τύπος ας πούμε...<br /><br />Πιο πολύ μπλουζ τύπος ήταν και άρα το παραπονιάρικο, συναισθηματικό μέρος είναι παρόν σε τραγούδια του.<br /><br />Άρα στην Κ. και λίγα της είπε...χα!<br /><br />Για να υπερασπιστώ εν προκειμένω το τραγουδάκι -που μου αρέσει- θα πω πως -υπόθεση- ο σιδηρόπουλος μάλλον όπως πολλοί από εμάς, ήταν ερωτιάρης τύπος...<br /><br />Τα ήθελε κάπως τα πράγματα και δεν του βγαίναν..<br />Ε και η τσατίλα κάνει την δουλειά της στην τέχνη.<br /><br />Τα χώσε στην Κ. και πήρε φόρα και το γενίκευσε για όλες..<br />Αφιερωμένο στην γυναίκα, λέει... <br /><br />Τώρα αν πήρε ποιήματα από εδώ, στίχους από εκεί... <br />και έφτιαξε και τα δικά του..<br /><br />Οκ, δεν είναι ο μόνος...<br /><br />Βεβαίως όλα τα παραπάνω προς υπεράσπιση του δημιουργού...<br />Ο καλλιτέχνης τα 'πε, εκφράστηκε ξέσπασε και έφυγε..<br /><br />Για μας τους ακροατές...τι μένει ?<br />Εκεί είναι το θέμα και θα έπρεπε να αναλυθεί...<br /><br />Εμείς τι 'κερδίζουμε' από τον δημιουργό και το έργο του ?<br />Από το rock n roll αν θες...<br /><br />Ακόμα ένα δημόσιο πρόσωπο για να το σακατέψουμε ή να το αγιοποιήσουμε...?<br /><br />Το λέω γιατί το ζήτημα 'πίστη' έχει δύο πλευρές...<br />Την καλή, κάνουμε τον σταυρό μας, πίνουμε τα ούρα της αγελάδας μας, ανάβουμε κερί στον καλλιτέχνη μας κλπ.. <br /><br />Και την κακή δηλαδή λιθοβολούμε τους αμαρτωλούς, κλέβουμε το παγκάρι, βρίζουμε τους αιρετικούς κλπ κλπ...<br /><br />Νομίζω ότι περισσότερο πρέπει να σταθούμε στο φαινόμενο.. <br />και το αποτύπωμα του, παρά στο πρόσωπο...<br /><br />Το πρόσωπο θα μπορούσε να είναι οποιοδήποτε...<br />It's not only rock n' roll. όπως λες και εσύ.<br /><br />Τι άλλο είναι...?<br /><br /><br />abhttps://www.blogger.com/profile/14059813478334323588noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6251384255901288773.post-34754593325778893452014-07-07T16:36:40.906+02:002014-07-07T16:36:40.906+02:00Πίνουν ούρα παρθένας αγελάδας για να έχουν την υγε...Πίνουν ούρα παρθένας αγελάδας για να έχουν την υγειά τους! <br />http://www.pamepreveza.gr/AllArticles/tabid/142/articleId/89578/-------PHOTO-VIDEO.aspxAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6251384255901288773.post-66282980830281387852014-07-07T07:46:41.471+02:002014-07-07T07:46:41.471+02:00Ούτε οι θηλυκές fans του Ρουβά και του Χατζηγιάννη...Ούτε οι θηλυκές fans του Ρουβά και του Χατζηγιάννη δεν είναι τόσο πορωμένες...<br />Ανδρομάχηhttps://www.blogger.com/profile/13332396081792864061noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6251384255901288773.post-80598607345389976382014-07-06T22:09:23.970+02:002014-07-06T22:09:23.970+02:00Χαίρομαι που παραδέχεσαι ότι ο Σιδηρόπουλος πάντρε...Χαίρομαι που παραδέχεσαι ότι ο Σιδηρόπουλος πάντρεψε τη "ροκ" με το σκυλάδικο. Πριν σου απαντήσω για τον Μάλαμα θα μου πεις γιατί εσύ δεν έχεις πρόβλημα με αυτή την παρά φύσιν παντρειά. Ίσως μάλιστα να απαντηθεί έτσι και το ηλίθιο ερώτημά σου (αν υποθέσουμε ότι οι ηλίθιες ερωτήσεις έχουν άλλη απάντηση εκτός από την κατάδειξη της ηλιθιότητάς τους).<br /><br />Υπ΄όψιν ότι αν θέλεις κουβεντούλα θα ανοίξεις έναν λογαριασμό στο google, ή όπου αλλού επιθυμείς και θα ξαναεμφανιστείς εδώ επώνυμα. Αλλιώς, οποιαδήποτε απόπειρά σου να συνεχίσεις την κουβέντα ανώνυμα, θα διαγράφεται. Αυτά που ήξερες αλλού, εδώ θα τα ξεμάθεις.ΥΠΝΟΒΑΤΗΣhttps://www.blogger.com/profile/15687269545530053811noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6251384255901288773.post-34107789657228309552014-07-06T19:07:28.643+02:002014-07-06T19:07:28.643+02:00Εγώ νομίζω ότι τα έχεις βάλει προσωπικά με το συγκ...Εγώ νομίζω ότι τα έχεις βάλει προσωπικά με το συγκεκριμένο τραγουδιστή πέρα από αυτό υπάρχουν και άλλοι ο Μάλαμας ας πούμε πως θα τον σχολιάζες που ενώνει και αυτός πολλά είδη μουσικής; ή απεχθάνεσαι μόνο τον πρώτο; Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6251384255901288773.post-7371548470820303422014-07-06T10:08:23.533+02:002014-07-06T10:08:23.533+02:00Μάλλον βόθρο χτύπησε. Α ρε "ρωμιοσύνη ανάβαθη...Μάλλον βόθρο χτύπησε. Α ρε "ρωμιοσύνη ανάβαθη που ρεύεσαι σαπίλα"...Γιεγιέςhttps://www.blogger.com/profile/17668183968755379313noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6251384255901288773.post-35043757945010804172014-07-05T16:48:50.314+02:002014-07-05T16:48:50.314+02:00@
"Παύλος Σιδηρόπουλος, ο δήθεν ροκάς που εισ...@<br />"Παύλος Σιδηρόπουλος, ο δήθεν ροκάς που εισήγαγε την σκυλάδικη περί έρωτος αισθητική στο ροκ - κάτι που μόνο από (β)ρωμηό μπορούσε να κατορθωθεί."<br /><br />Eδώ οι (β)ρωμηοί κατόρθωσαν να παντρέψουν τον ελληνικό πολιτισμό με τον χριστιανισμό και θα κόλωναν στην παντρειά της ροκ με το σκυλάδικο;<br />Πάντως βλέπω ότι χτύπησες φλέβα "χρυσού"...Κουκλίνοςhttps://www.blogger.com/profile/10228774974107910570noreply@blogger.com